Labels

Aug 19, 2010

dah 3 hari sakit kepala di bulan puasa

adoii....
asik2 sakit kepala jer...
nie bkn mcm pening2
BUT sakit sangat mcm menyucuk2 pale otak aku..
GERAM sungguh...xblh nk buat ape....

Klas aku pagi untuk 3 hari berturut
isnin-rabu..
Nasib masa lam klas xde jd pape
cuma ble balik umah jer
dah start berdenyut2..
mmg aku xtlg mak msk...sabar jer la

Aku rasa perut msk angin
tp yg pelik tue msti nk sakit kepala
tiap2 petang n kadang2 lps bkk puasa.
Malam mmg xley wat ape la..
nk study pun susah..nk wat keje pun susah

Hari nie pulak sakit perut..
ah macam2 jadi..
dari kepala sampai ke perut pulak...
perut asik meragam jer....
aku penat la...smlm nk study pun xsempat
adoiiiiii........xtau nk wat mcm mane lg
just sabar jer laaaa....T.T

No comments:

 

About

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers

Wedding anniversary Countdown